jennifermwensund

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer Wensund - 29 juli 2012 11:26

Vi får se hur det går. Men ska ligga på top ett! Vill verkligen de! Shadde ich jag!

Av Jennifer Wensund - 29 juli 2012 11:15

Bloggplatsen verkar ättebra så byter till bloggplatsen. Bloggade förut på nattstad men byter nu till bloggplatsen. De verkar myckett bättre än nattstad. Ännu en gång förlåt för alla byten. Men känner att jag måste hitta rätt portal som jag är nöjd med innan jag bestämmer mej för vilknen portal jag allid kommer att ha. Så här är första inlägget på den här bloggen. Idag kl 16.00 ska jag till min mormor och morfar. För min morfar fyller år idag. Så grattis morfar! Sen åker jag till Elin och ska sova där idag. För i morgon ska vi till liseberg. Just nu kastar min lillebror en boll på mej. Haha, han är såå söt. Han heter abbe. Jag har 2 lillebröder. Abbe och alfred. Nu får jag öva på nickar med abbe. ;D och datorn... hörs senare!!  :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards