jennifermwensund

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer Wensund - 31 augusti 2012 08:30

Av Lisa <3 Gillar din blogg mycket! Haha sitter bredvid Jennifer i bussen ;3 hon skriver på min blogg och jag på hennes. Jag och min bästis har bloggen tillsammans den heter www. Moaslashlisa.bloggplasen.se . Det st as dimmigt ute man ser inte så jätte bra. Nu är vi framme vid skolan . Kram Lisa

Av Jennifer Wensund - 31 augusti 2012 08:24

Jah, god morgon! Outfit today: mjukisbyxor och vitt linne med mysstrunpor! Me like! Ska rida en powni sen. Shadde vila inför helgen! WoPpPpA! Känns som att vi kommer komma försent till skolan idag.. Haha. Bussen kom ca 08:15... Hihi.

Äntligen fredag!!!! Per kurs hela helgen! Me like!!

Av Jennifer Wensund - 31 augusti 2012 08:24

Jah, god morgon! Outfit today: mjukisbyxor och vitt linne med mysstrunpor! Me like! Ska rida en powni sen. Shadde vila inför helgen! WoPpPpA! Känns som att vi kommer komma försent till skolan idag.. Haha. Bussen kom ca 08:15... Hihi.

Äntligen fredag!!!! Per kurs hela helgen! Me like!!

Av Jennifer Wensund - 30 augusti 2012 21:11

Vi jag ridit etc. Ska sova nu! Puss hinner Inge skriva nu. Somnar typ...

// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 30 augusti 2012 08:39

Av Jennifer Wensund - 30 augusti 2012 07:00

The day:
Skolan
Rida båda
Mocka

Weeeho!
Kommet inte på något att skriva nu!


// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 29 augusti 2012 21:07

God natt! Ridningen gick jättebra idag. Afridite var helt genomblöt när vi var färdiga. Kör henne på hårdträning nu. Vi SKA gå felfritt LA innan hösten är slut. Vi SKA kvala gp ponnyn. Vi SKA komma till semifinal! Vi SKA vinna Ridsports ponny cup. Vi SKA ta oss till SM! Kanske PONNY EM. JAG SKA TÄVLA BALTIC! Vi har många fina år framför oss. Mycket motgång men även mycket framgång! Om hon inte går felfritt varje tävling. What evvha! Hon är ett levande djur. Ingen fotboll...

God natt! :) <33
// Jennifer

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards