jennifermwensund

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer Wensund - 21 augusti 2012 18:35

Tjaoo!! Har gått i skolan idag! Slutade kl 14:00. Har ridit Shadde. Afridite får nya skor idag. Och så ska nog mamma rida henne idag. Ska till pappa snart. Ska lägga mej tidigt idag. Är jättetrött nu. Ska ha på mej t-shirt i mon. Hade på mej tjocktröja idag. Men det var as varmt! Så en t-Shit blir bra. Kollar på tv nu. Puss

// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 20 augusti 2012 13:47

Jag har varit i skolan idag. Det var helt ok. Kul med ny skola och så. Har ridit och mockat. Ska till pappa snart. Jollar på tv nu. Puss ska bada sen tror jag! :)

// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 19 augusti 2012 21:39

Det här sommar lovet har gått så sjukt fort. Har typ inte hunnit med något. :(. I morgon börjar skolan. Ska bli kul och ändå inte kul. Kul att börja ny skola och få ny kompisar. Dåligt att inte få träffa den gamla goa klassen. Men tror att den nya kommer bli bra den med. Men den bästa klassen är klass 5-6 på Aspen Montessori! Punkt slut. Det kan ingen ändra på. Åååå, vad jag saknar Aspen och alla Goa kompisar där!!!!! Vill tbx. Men ska bli skitkul med ny skola. Nytt och nya möjligheter. Kl ställd på 07:25. Skolan börjar kl 09:00. Vi ska åka hemmifrån kl 08:30. Åker till pappa i mon efter skolan! :D
Hoppträningen idag gick skit. Så tar Shadde på fredag i Åby och Afrodite lc i gråbo. För hon var inte redo för lb en. Ska nana nu. Puss



// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 19 augusti 2012 21:38

Det här sommar lovet har gått så sjukt fort. Har typ inte hunnit med något. :(. I morgon börjar skolan. Ska bli kul och ändå inte kul. Kul att börja ny skola och få ny kompisar. Dåligt att inte få träffa den gamla goa klassen. Men tror att den nya kommer bli bra den med. Men den bästa klassen är klass 5-6 på Aspen Montessori! Punkt slut. Det kan ingen ändra på. Åååå, vad jag saknar Aspen och alla Goa kompisar där!!!!! Vill tbx. Men ska bli skitkul med ny skola. Nytt och nya möjligheter. Kl ställd på 07:25. Skolan börjar kl 09:00. Vi ska åka hemmifrån kl 08:30. Åker till pappa i mon efter skolan! :D
Hoppträningen idag gick skit. Så tar Shadde på fredag i Åby och Afrodite lc i gråbo. För hon var inte redo för lb en. Ska nana nu. Puss



// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 19 augusti 2012 09:29

Kl 11.00 ska jag hoppträna med Afrodite. Vi ska visa för Pillan att hon klarar kombinationer. För då får vi tävla i Åby på fredag! Så vi ska klara de. Fatta vad Nice att tävla på VM banan. Helt sjukt! Men ska bara tävla en regional lb så inre särskilt högt. Hade velat hoppa la som går på söndagen. Men mamma ska iväg på 4 års championat. Så vi får hålla tummarna för mamma! Första Skolveckan är fullbokad för häst! Kul kul. Ska ut till stallet snart. Ni får dagens outfit snart. Det blir HÖÖKS! Haha.

// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 18 augusti 2012 18:24

Lovar att bättra mej på att blogga!!


Idag har jag hoppat Shadde. Hoppade bana på 100 cm. Gick jättebra. Vi har verkligen hittat varandra nu. Längtar tills på lördag då vi ska tävla lc och lb. Ska bli kul.

This week:
Söndag: hoppträna för Pillan med afrodite. Vara med ella. Klättra Shadde.
måndag: skolan börjar. Vara med ella. Skritta och trava Afrodite. Paddock Shadde.
Tisdag: skola. Rida Shadde. Afrodite skos.
Onsdag: Skola. Rida Shadde och afrodite.
Torsdag: hoppträna Shadde för Anna e. Afrodite vila.
Fredag: ledig. Tävla Afrodite reg lb åby. Shadde vila.
Lördag: tävla Shadde lc lb lokal gråbo. Afrodite skrittas.
Söndag: 4 års championat. Mamma ska rida de. Shadde paddock. Afrodite ut.


Nu kollar jag på tv. Kl 19:00 kommer mormor så ska hon äta middag hos oss. Stackars Nellie B. Hon får verkligen inte lägga ner sin blogg. Det är den bästa bloggen jag vet. Nellie är en så sjukt go tjej. Har träffat henne en gång då vi tränade tsm. Hon är verkligen är schysst person och ska verkligen inte behandlas så som hon gör. Hon ska få massa kommentarer över hur bra hon är. Hon är verkligen en grym person! Kram på dej Nellie! Blir så grymt arg på sånna folk som är taskiga!
Kl 19:25 börjar RIO en film jag vill se. Men tror inte vi har ätit klart än då.... Men aja. Har redan sett den men den är jättebra! Min sjukt söta katt Maja ligger bredvid mej i soffan! Puss



// jennifer

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards