jennifermwensund

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Jennifer Wensund - 4 augusti 2012 18:43

Känslor, tankar, hormoner mm glider runt i min hjärna just nu. Är för pigg för att sova och för trött för att vara vaken. Mycket känslor just nu. Om vad, det vet jag faktiskt inte äns själv. Glad, ledsen, arg, glad osv. Tjej, right?

Just nu hatar jag att vara tjej. Men ändå. Är man tjej så är man tjej 4-evvha. Oroar mej för skolan att jag inte kommer att hinna med båda ponnysarna. Men nellie har ju 3. Så varför skulle inte jag klara av att ha 2?! 

JAG SKA KLARA DE! Mitt mål inom ridningen inför hösten är att ha startar L:A med båda ponnysarna. Till våren SKA jag tävla msv. PUNGT SLUT. Vill komma med i GP ponnyn, ska vara med i ponnyalsvenskan till hösten div II. Men jag ska klara både plugget och hästarna. JAG SKA. Kommer jag inte med i gp ponnyn i år. Fine. Kolla bara på roffe. han har också diloga dagar. Så om jag inte kommer med har jag väll förmodligen en dålig dag. Men vem vet. 

Deepshit iknow. 







// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 4 augusti 2012 18:20




 Hej! Har vart och fotat i hagen idag. Hoppas att ni gillar bilderna och förlåter mej för bad update! :) <3

                                     

Fotograf: Jennifer Wensund 




Av Jennifer Wensund - 4 augusti 2012 13:57

  Hej! Idag har jag ridit A och S. Red S barbacka och A klättrade jag med. A börjar få rikigt bra kondis nu  .

Just nu kollar jag på OS hoppning. Det är såå spännande! I morgon ska jag vara i stallet hela dagen och packa,rida och bada A. Lääääängtar sååå mycket tills på måndag då ridlägret drar igång. Ny header på gång!


// Jennifer   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards