jennifermwensund

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Jennifer Wensund - 15 augusti 2012 22:44

 Hej! Här är lite fakta om mina ponnysar Afrodite och Shadde!   

 

  Shadde heter Mr Shadow men kallas Shadde. Han kommer från England. Jag vet intre hur länge han har varit i sverige. Men tippar på runt 10-12 år. Han har haft 2 ägare innan mej. En tjej som tävlade upp till msv b när han var yngre. Sen så var det goa Amanda och Mathilda som vi köpte honom av. Dom tävlade upp till reg L:b med honom. 

Shadde är 17 år gammal och en maxad c-ponny på 140.0 cm. Han är vit med en rosa snopp på mulen och världens minsta panlugg.  Han är svensk ridponny med okända föräldrar. Jag tävlar L:c-L:B med honom nu. Ska snart gå över på L:A. Tränar L:A - msv A med honom. Han går felfritt på träning just nu banar på 110-120 cm. Har haft honom i ca 1,5 år snart. 

 

  Afrodite heter Afrodite IV men kallas Afrodite. Hon kommer från sverige. Hon är 9 år gammal och en mellan c-ponny på 136 cm. Hon är en New Forest. Vi har henne på foder just nu. Men jag vill köpa henne så vi får se om det blir av. Men hoppas!! Hon har startat några cr med dom som hade henne innan mej. Men jag har startat 3 tävlingar på henne. 3 st L:D. Våran nästa tävling är L:B regiolanl på åby. Hoppas att det går bra! Tränar L:A-msvB med henne. Inte helt 100 på 110 än. Men det kommer. Har haft henne i 3 månader ca. 

 

 

Det var lite fakta om mina ponnysar. God natt!!   

 

             

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards