jennifermwensund

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Jennifer Wensund - 21 augusti 2012 19:03

Fredag: ledig. Startar regional lb. Hänger nog inte med till liseberg.
Lördag: startar regional lc. Ryttarfest på kvällen! Wop wop!
Söndag: åker in och kollar på finalerna förmodligen!


Den här helgen = woooPppa!!

Av Jennifer Wensund - 21 augusti 2012 18:35

Tjaoo!! Har gått i skolan idag! Slutade kl 14:00. Har ridit Shadde. Afridite får nya skor idag. Och så ska nog mamma rida henne idag. Ska till pappa snart. Ska lägga mej tidigt idag. Är jättetrött nu. Ska ha på mej t-shirt i mon. Hade på mej tjocktröja idag. Men det var as varmt! Så en t-Shit blir bra. Kollar på tv nu. Puss

// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 21 augusti 2012 18:35

Tjaoo!! Har gått i skolan idag! Slutade kl 14:00. Har ridit Shadde. Afridite får nya skor idag. Och så ska nog mamma rida henne idag. Ska till pappa snart. Ska lägga mej tidigt idag. Är jättetrött nu. Ska ha på mej t-shirt i mon. Hade på mej tjocktröja idag. Men det var as varmt! Så en t-Shit blir bra. Kollar på tv nu. Puss

// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 21 augusti 2012 18:35

Tjaoo!! Har gått i skolan idag! Slutade kl 14:00. Har ridit Shadde. Afridite får nya skor idag. Och så ska nog mamma rida henne idag. Ska till pappa snart. Ska lägga mej tidigt idag. Är jättetrött nu. Ska ha på mej t-shirt i mon. Hade på mej tjocktröja idag. Men det var as varmt! Så en t-Shit blir bra. Kollar på tv nu. Puss

// Jennifer

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards