jennifermwensund

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Jennifer Wensund - 3 december 2012 20:50

Pillan ringde oss en dag och frågade om jag ville rida en D-ponny i 2 år o tävla upp den till SM. De tackade jag ja till. Ägarna till black jack ringde och vi pratade med dom. Dom skulle mejla film i onsdags. När ägaren hoppade black jack så kändes allt jättebra så han ville ha kvar honom. Jättetråkigt!! Jag som hade sätt fram i mot de... :(
Ät väldigt besviken nu! :(

Av Jennifer Wensund - 3 december 2012 15:38

Killen som över ponnyn har ändrat sig. Han vill ha kvar ponnyn..... ;(

Av Jennifer Wensund - 3 december 2012 08:23

Sitter på bussen och lyssnar på musik. Det snöar ute och är -9 grader. Snö okey men minus? Usch nej!

Afrodite ska vila idag för det är ju as halt ute och Hovslagren kommer i morgon och skor hästarna med guldskor. ( skor med fasta broddar i)
Ska byta till nattstad snart. Men måste första fixa med designen och så. Dock ska jag ha samma som här på bloggplatsen men Ida måste fixa den först. Hennes blogg: http://thingsiheart.blo.gg/
Hon är min kusin och grym på photoshop!! :)

Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards