jennifermwensund

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Jennifer Wensund - 12 december 2012 07:14

Onsdag är dagen mitt i veckan. Den tråkigaste dagen på beckan. Det är långt till helg och deg var längesen det var helg. Jaja. Skit samma


Afrodite ska sättas i gång på söndag. Jag och Afrodite flyttar till ett stall med manege på lördag. JIPPPPIE!! Äntligen!!

Nu satsar vi på gp-ponnyn. I januari kommer det en liten häst till mej som ni redan känner till. Säger inget mer.

Här är en hoppbana som jag och Afrodite ska hoppa 110 cm på felfritt innan vi kvalar gp-ponnyn. Det är banan från ponny em. Så ingen enkelbana men man måste ju öva på svårare så att det känns busenkelt på tävling!

Nu sitter jag och kolla på tv. Pappa kommer med frukost. Julkalendern börjar snart.
Hörs senare! <3
Här är hoppbanan:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards