jennifermwensund

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Jennifer Wensund - 3 oktober 2012 14:02

JENNIFERWENSUND

 




Av Jennifer Wensund - 3 oktober 2012 13:28

Vem köpte shadde? En tjej som heter Josefine från Lidköping.

Och hur kändes det när du lämnade honom? Det var skitjobbigt. Men han verkade trivas jättebra där och familjen verkade jättegoa.

Hur mycket fick ni för honom? privat

Vad va din första tanke när dom som köpte shadde sa att dom ville ha honom? jag började gråta.. men dom kändes jättebra. Dom var snälla och dom villa ha mycket kontaktmed oss så det är ju bra. 

 

 

Tjenare! :D
1. Ska Shadde säljas? Han är såld...
2. Går du i Lisas klass? Nej, hon går i min paralellklass.
3. Hur ser en vanlig dag ut för dig? Skola, hästarna, läxa mat you know ;) skolan. sen tåget hem, rida och mocka. plugga, sova.   
4. Hur mycket väger du? 42 kg
5. hur lång är du? 154 cm
6. Är ditt stall stort? Ganska stort. men inte jättestort. det är 6 boxar och sadelkammare. 
7. favvo efterrätt? kladdkaka

8. Hur många läsare har du per dag ungefär?? runt 100 tror jag...
9. Hur gammal är Julius? 14 år

 

 

 

Kommer du svara på dessa frågor i videoinlägg? Nej.. :(

Du får välja en a b c och d ponny i hela världen förutom dina egna ? ( vilka skulle du vilja ha?) b: Bellman, C: Malmbo, D: Dancing Dream
Vlka har ridigt dina ponnys? Mamma, klara, trixie, ebba och ella.
Vilka brukar du rida med där du bor? Johanna, Elina och Maja.

och vilka brukar du vara med där du bor??Johanna, moam elina och maja
popcorn/chips?
läsk/vatten?
cola/fanta?
redbull/power king?




kan du berätta lite om afrodite ? Afrodite är en helt underbar ponny. Hon är possetiv till allting. Hon älskar att hoppa. En perfekt ponny till mej!  
vad tycker du om nellie berntsson?Hon verkar jättesnäll och verkar vara en go tjej. Hade gärna lärt känna henne bättre! :)
är du bortskämd? Ja, det är jag välll....
vart brukar du köpa din utrustning?HÖÖKS, svenskridsport, lerums häst och hund,
brun eller svart utrustning?
känner du annie ? aa
favorit program svenska hollywood fruar

 

 

afrodite/shadde?
mamma/pappa?
hur gammla är dina ponnys? Afrodite är 9 år gammal.
kan du göra mer videobloggar? ja, visst kan jag de
favorit mat?ingen aning
hur många känner du som äger d ponny? isåfall vilka? jag känner många som har d-ponny.orkar nte skriva alla.
favorit film? Hunger Games
black trump/elvis
nellie berntsson/linn olsson?
;D




kan du berätta lite mer om din bror julius? Vet inte vad jag ska berätta. han är 14 år..
vad heter din mamma?Maria
hur går det med säljande om shadde?han är såld

vad ska du ha för ponny/häst sen?jag ska ha en d-ponny

 

har du fått solt shadde än? mm... ;(
vem hopptränar du för? Anna Emanuelsson och per dalgren och pilllan
när ska du ha frågestund? nu
när du sålt shadde vad ska du göra sen? köpa en d-ponny

 




art har du köpt din sadel? ingen aning. mamma köpte den
och vart brukar du köpa din utrustning till hästarna?se ovan
kan du ta kort och vissa alla dina träns , sadlar mm? ;)a, visst! 

 

 

vad har du köpt dit träns till afrodite ,vart har du köpt din sadel?mamma köpte sadeln. jag köpte tränset på GHS
vart brukar du köpa din utrustning ?se ovan
kan du ta kort på din utrustning, typ alla träns du har och sadlar och schabrak mm:)?aa, visst
och vart har du köpt ditt träns till shadde ?;)mamma har köpt de




hur ser planerna ut för dina hästar idag?vila. jag är sjuk
när kommer du ha en frågestund? nu
favorit dryck? cider
favorit blogg? nellieberntsson.se
har du kvalat till sm nångång ?nej, det har jag inte

och om du inte har det varför? för att jag inte har haft en tillräckligt bra ponny
hur högt har du hopat en bana med shadde och afrodite? Shadde: 110-120 cm. Afrodite100- 110 cm
vilka brukar du rida med? se ovan
har ni platser kvar i erat stall?nej, tyvärr
favorit maträtt ingen aning
fux/isabell ?
skimmel/svart?
brun/skäck?
skäck/isabell ?
favorit film? hunger games
hopas det blir bra och om du kanske kan svara på videoinlägg ?:D nej, tyvärr ... :/

 

 

 

 

 

Av Jennifer Wensund - 3 oktober 2012 07:15

Är sjuk igen. Fick kämpa mej igenom dagen igår. Jag kunde knappt andas när vi skulle springa så jag gick. Idag blir det att kolla på tv och sova. Ska prata med Moa om hon kan ta hem lite saker.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards