jennifermwensund

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Jennifer Wensund - 30 oktober 2012 22:35

Nu blir det äntligen av. Ni har fram tills på fredag på er att fråga. Blir det över 100 frågor så blir det video inlägg. Så passa nu på att fråga! ;)

Av Jennifer Wensund - 30 oktober 2012 22:32

Vrf jag inte uppdaterat är för att jag sr städat mitt rum i 3 timmar sen kollade jag på mamma när hon red lektion. Sen efter lektionen red jag mammas häst. Han är 180 cm hög. Haha, jag såg faktiskt inte jätteliten ut ;). Jag travade och skrittade han i form och gjorde skänkel vikning och en sluta. Han är 4 år så han kan Inge jättemycket än.
Nu har jag precis duschat och har krupit ner i min nybäddade säng. För i morgon taggar vi HALLOWEEN! Gud vad jag längtat! Aja, vi höra i morgon. Snart kommer det en sak ni väntat på ;D

Av Jennifer Wensund - 30 oktober 2012 22:32

Vrf jag inte uppdaterat är för att jag sr städat mitt rum i 3 timmar sen kollade jag på mamma när hon red lektion. Sen efter lektionen red jag mammas häst. Han är 180 cm hög. Haha, jag såg faktiskt inte jätteliten ut ;). Jag travade och skrittade han i form och gjorde skänkel vikning och en sluta. Han är 4 år så han kan Inge jättemycket än.
Nu har jag precis duschat och har krupit ner i min nybäddade säng. För i morgon taggar vi HALLOWEEN! Gud vad jag längtat! Aja, vi höra i morgon. Snart kommer det en sak ni väntat på ;D

Av Jennifer Wensund - 30 oktober 2012 12:28

Tröja: JC
Byxor: ZARA
Jacka: SVEAS
Skor: JOHNNY BULLS

Av Jennifer Wensund - 30 oktober 2012 10:45

NU sitter jag hos Elin och har precis ätit frukost. Vi kollar på en film och pratar. Fast just nu duschar Elin och då passar jag på att blogga. Ska till stallet senare och rida. Eller a, typ nu. Hoppas att ni tycker att uppdateringen på bloggen varit bra. Det tycker jag själv i allfall. Solen skiner på utsidan till skillnad från igår.   


brb   

       

 

Saknar Shadde! :) <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards