jennifermwensund

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

FRÅGESTUND JAO

Av Jennifer Wensund - 30 oktober 2012 22:35

Nu blir det äntligen av. Ni har fram tills på fredag på er att fråga. Blir det över 100 frågor så blir det video inlägg. Så passa nu på att fråga! ;)

 
 
Ingen bild

klara

31 oktober 2012 08:00

vad är det bästa med att ha blogg?
sk du hoppa änglahoppet?
tycker du att du är bortskämd?
vilka är dina idoler i ridsportvärden?
vad va det du shoppa senast till din häst?
varför har inte du blogg.se längre?
:)

 
Ingen bild

lina

31 oktober 2012 08:08

hur många läsare har du?
när är nästa tävling för dig?
vilka brukar hänga med dig på tävlingar?

hur lång är du?
hur mycket väger du?
cola/fanta?
sto/valack
hoppa högt men aldrig få en placering/hoppa lågt men får alltid en placering?
black trump/elvis?
tävla sm med b ponny/tävla sm med c ponny?
godis/chips?

 
Ingen bild

tina

31 oktober 2012 08:19

bad/sola
fux/skimmel
fux/skäck
höst/vår
fux/svart häst?
svart häst/brun häst?
john whitiker/gpa?
dag/kväll?
kingsland/ schockemöhle?
ponny tävling/storhäst tävling?
anna scarpati/animo?
killar/hästar?
glen gordon/hv polo?


 
Ingen bild

Alice

31 oktober 2012 10:36

Hej!
1. Ska du hoppa Ängla hoppet?
2. Vilken är nästa tävling för dig?
3. favvo mat??
4. Bästa kompisar?
5. Vad är det bästa/sämsta med Afrodite?
6. Vad är det högsta du har hoppat med Afrodite?
7. Ska du kvala in till sm?
8. Hur gammal är Afrodite?
Kraaam <3

 
Ingen bild

isabella

31 oktober 2012 11:27

Spö/sporrar
Stan/landet
Shoppa till hästarna/shoppa till sig själv
Hoppa afrodite/ hoppa shadde
Stilrena outfits/ roliga färger
Göteborg horse show/Falsterbo
Globen/SM (på ponny)
Rida storhäst/ rida ponny
Krogen/hemmafest
godis/chips
killar/hästar
lila/rött
Fux/ Skimmel
Kingsland/JW
Glen Gordon/ Schockemöhle
Charles Owen/ GPA
Anna Scarpati/ Animo
Equiline/ HV polo
Jacson/ Lamicell
Dressyr / Fälttävlan
Helsvart häst / Helbrun häst
Tävla / Rida hemma
John Whitaker / HV Polo
Ponny tävling / Storhäst tävling
Mat / Snacks
Dag / Kväll
Kompisar / Hästarna
Blondin / Brunett
Sola / Bada
Kingsland / Schokemöle
Solarium/Sola utomhus

 
Ingen bild

Alice

31 oktober 2012 11:58

Glömmde en fråga xD
Hur mycket får du i månadspeng? (om du har det)

 
Ingen bild

Moa

31 oktober 2012 12:53

vilket företag skulle du helst vilja bli sponsrad av ?

 
Ingen bild

hanna

31 oktober 2012 19:14

inomhustävling/utomhustävling?
hoppa högt/hoppa lågt?
träna/tävla?
pelham/pessoa?

vad tycker du om ryttare som sätter på pelham eller pessoa på sina hästar?
har du nåt emot hackamor? om du har det varför har du det?

 
Ingen bild

julia

31 oktober 2012 20:46

vad tycker du om nellie berntsson?
vilken ponny skulle du helst vilja ha ( du får välja en a b c och d) ?
vem är din bästa vän?

 
Ingen bild

Sofie

8 november 2012 18:19

Vad ger du för foder till Afrodite? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wensund - 26 december 2012 20:39

SOM JAG SAGT INNAN, NATTSTAD.SE/JEWELBOS ÄR MIN NYA BLOGG!!...

Av Jennifer Wensund - 21 december 2012 13:51

Har den tillsammans mer min kompis Elin. http://www.nattstad.se/jewelbos...

Av Jennifer Wensund - 18 december 2012 08:19

Sitter på bussen på väg till skolan. Ska blir tråkigt.

Av Jennifer Wensund - 17 december 2012 21:49

Nu ska jag sova. Afrodites ridpass; Ja, vad ska man säga. Hon var as stark och jättepigg. Kunde knappt få stopp på henne. Men hon är glad så det är jue bra. Hon ville inte koncentrera sig så värst mycket men ändå. / J...

.

Av Jennifer Wensund - 17 december 2012 15:16

På väg mot stallet nu. Sitter på bussen.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards