jennifermwensund

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Jennifer Wensund - 28 oktober 2012 20:49

Hej, hej!   

Äntligen har jag lite tid framför datorn. Men hoppas att ni har stått ut med mobil update ett tag. Nu har jag precis badat.

Varför jag inte bloggat så mycket idag var för att jag har fotats. Min kusin är en väldig bra fotograf så hon har fotat mej idag. Idag var det verkligen en fin höst dag så vi får hoppas att bilderna blir bra. Bilderna släpps när Ida som hon heter har mejlat bilderna. Vi var hos min farmor i Allingsås och fota. Efter vi hade fotat gock vi in till staden och käka pizza.

Mums! Och som ni såg i förra inlägget fock jag Justin Biebers parfym från mamma. Hon hade ju varit i Ungern och Österrike. Så hon hade köpt den till mej.   


I morgon ska Afrodite ridas ut i skogen. Det är första lov dagen så något får man väll hitta på. På onsdag är det Halloween så då ska jag och Elin halloweena.   

Jag ska se ut som en clown och hon ska se ut som dockan i skräckfilmen Barnhemmet. Får se hur bra vi lyckas med de ;).


Nu ska jag typ kolla på film. Slappa och chilla.

På torsdag åker jag på pay n jump i Allingsås och hoppar 90 cm och 1 m. 

 

Av Jennifer Wensund - 28 oktober 2012 20:25

Fick den stoora! :D

Av Jennifer Wensund - 28 oktober 2012 17:13

Här är några smak prov på bilderna. Dock väldigt suddiga pga att jag tog kort med iPhonen på kameran!

Av Jennifer Wensund - 28 oktober 2012 11:47

Av Jennifer Wensund - 28 oktober 2012 10:30

Idag kommer mamma äntligen hem!
Ska till stallet snart. Sen sover jag hos mamma. Vakna nyss. Tröttt. Mer update när jag vaknat., ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards