jennifermwensund

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Jennifer Wensund - 2 november 2012 23:07

Av Jennifer Wensund - 2 november 2012 22:41

Afrodite köpte vi över telefon. Vi hade inte sett henne irl elle ridit henne. Utan vi kollade på en film på henne och bestämde oss. Vi såg att den hästen har kapacitet. Och kolla på henne nu. När jag fick hade hon inte satt sin fot på en tävlings bana och nu går hon in och placerar sig i LA. Känner att vi kommer bli något stort!

Av Jennifer Wensund - 2 november 2012 19:59

I 90 gick jag nolla och i 1 m fick jag ett ner. Är jättenöjd!!

Av Jennifer Wensund - 2 november 2012 17:32

Skulle gjort ett videoinlägg med svaren idag men min dator dampade. Den gick typ inte att starta och sen gick den att starta sen funkade inte internet... :(
Nu har jag shoppat... ;)
På väg hem nu. Klara har ridit Aftodite idag så en stall fri dag. Tack klara!! ;)
Åt pizza förut till lunch.
Det här lovet har gått jättefort. Det är ju snat slut?

Av Jennifer Wensund - 2 november 2012 17:06

Skulle gjort ett videoinlägg med svaren idag men min dator dampade. Den gick typ inte att starta och sen gick den att starta sen funkade inte internet... :(
Nu har jag shoppat... ;)
På väg hem nu. Klara har ridit Aftodite idag så en stall fri dag. Tack klara!! ;)
Åt pizza förut till lunch.
Det här lovet har gått jättefort. Det är ju snat slut?

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards