jennifermwensund

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Jennifer Wensund - 19 november 2012 21:45

I morgon åker jag till vetrinären med Afrodite. Så vi får hoppas att det går bra! 

 

Av Jennifer Wensund - 19 november 2012 21:45

I morgon åker jag till vetrinären med Afrodite. Så vi får hoppas att det går bra! 

 

Av Jennifer Wensund - 19 november 2012 19:45

Nu har jag varit sjuk i en vecka. Jag har inte orkat göra något. Bara legat i sängen och kollat på 44 avsnitt av Gossip Girl. I söndags tävlade jag. I LB gick jag nolla och kom 10:a. Det var 9 placerade... Sååååå typiskt! I LA fick jag ett stop för att jag hade för dålig fart och så rev hon joker hindret... Slutade på 14 poäng och en sista plats. Det var den sämsta ritten jag någonsin har ridit. Men men.. 

Kollade på Linus och Bellman och dom 2 är ett gulligt litet b-ponny ekipage som vi snart kommer att se på dom stora banorna. Kollade också på Nellie. Hon och Elvis kommer att gå långt. Det såg jättefint ut. Fine, han luftar lite men det är ju bara bevis på att han kan hoppa högt! ;)


Idag gick jag till skolan men gick hem kl 11. Hade feber och ont i halsen. VILL BLI FRISK NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma rider lektion idag. Så lycka till!! I morgon är jag ledig för att vi ska till vetrinären med Afrodite. Hon är inte sjuk eller så hon ska bara besiktias. Kolla så att hon är frisk och så innan vintervilan. 



Idag har jag kollat på Gossip girl. Mormor hade bakat lussekatter så hon kom över med några. MUMS!


I morgon ska jag rida Highway och Afrodite om jag är frisk. Men det hoppas vi på.


Om ni vet att någon fotade från tävlingen i Värnersborg så komentera gärna de! 


Har en fråga till er innan jag avslutar detta inlägg. 

Tycker ni att min blogg är läsvärd? Är det roligt att klicka sig in på jennifermwensund.bloggplatsen.se. Eller är det bara: okej, en blogg jag brukar läsa när jag har läst igenom alla 210 bloggarna jag läser dagligen. (tänk bort att jag har varit sjuk och inte uppdaterat den senaste veckan)

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards