jennifermwensund

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Jag tävlar på www.nellieberntsson.se för att vinna hela min önskelista hos www.horze.se

Av Jennifer Wensund - 20 november 2012 21:57



Jag tävlar på www.nellieberntsson.se för att vinna hela min önskelista hos www.horze.se />
Här är mina noga utvalda produkter från www.horze.se

Ridstövlarna valde jag för att jag hatar att frysa om fötterna. Vintern är ju snart här, träna och frysa om fötterna? Ingen bra kombination.

http://www.horze.se/Horze-termostövlar/3...t=1&cgid=footwear />

Schabraket valde jag för att jag snart kommer att få en ny häst.

http://www.horze.se/Horze-Rovigo-allroun...4&cgid=saddlepads />

Ridbyxorna valde jag för att dom var snygga och för att dom var fodrade. Inte så bekvämt att hoppa i termobyxor så tänkte att dessa ridbyxor var lösningen.

http://www.horze.se/Horze-Grand-Prix-ter...t=1&cgid=breeches />

Allting blir sammanlagt 1497 kr. Nästan exakt 1500 kr.

 
 
Retard Riders- Martina

Retard Riders- Martina

21 november 2012 12:33

Nu är ett nytt avsnitt med "Hästblogg Nytt" uppe på RetardRiders. Denna veckan hade vi turen att få intervjua Linn Olsson, ni finner intervjun på vår hästblogg! PUSS.

http://retardriders.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wensund - 26 december 2012 20:39

SOM JAG SAGT INNAN, NATTSTAD.SE/JEWELBOS ÄR MIN NYA BLOGG!!...

Av Jennifer Wensund - 21 december 2012 13:51

Har den tillsammans mer min kompis Elin. http://www.nattstad.se/jewelbos...

Av Jennifer Wensund - 18 december 2012 08:19

Sitter på bussen på väg till skolan. Ska blir tråkigt.

Av Jennifer Wensund - 17 december 2012 21:49

Nu ska jag sova. Afrodites ridpass; Ja, vad ska man säga. Hon var as stark och jättepigg. Kunde knappt få stopp på henne. Men hon är glad så det är jue bra. Hon ville inte koncentrera sig så värst mycket men ändå. / J...

.

Av Jennifer Wensund - 17 december 2012 15:16

På väg mot stallet nu. Sitter på bussen.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards