jennifermwensund

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennifer Wensund - 27 oktober 2012 11:58

Hejhej, Maja och Elina här !
Tänkte att bloggen behöver inlägg, Jennifer ska träna för Pillan, går nog jättebra ;)
Så himla fina är dom ?
Nu kommer Pillan så dax och hjälpa till!
Pussssss ??

Av Jennifer Wensund - 27 oktober 2012 09:47

Jag var på Nova natten. Jag somnade kl 06:00 gick upp 07:00 så sov bara en timme. Jag var vaken i 40 timmar.. Men det var en sjukt galen och kul natt! Nu blir det stallet. Ska hoppträna kl 12 för Pillan. Maja och Elina kommer och kollar. Brb

Av Jennifer Wensund - 26 oktober 2012 14:53

Jag sov en timme idag.. Vi Dygna igår! Vi somna kl 06:00 och gick upp 07;00. Hann inte äta frukost.. Men aja. Det var en galet kul natt! :D
Plus att i skolan idag hade vi 3 prov. Jag somnade på riktigt 4 gånger idag. Serri jag somnade!

Av Jennifer Wensund - 24 oktober 2012 15:47

Nu är jag på tågstationen och väntar på att bli hämtad. Ska börja ta bloggen på allvar nu. Skriva läs värda inlägg så att jag behåller mina fina läsare. Känns som att jag börjar tappa läsare, och det är ju inte bra.

I skolan idag har vi haft typ FN samling med skolan. Vi sjön. Sen hade vi lite EA och sist idrott. Vi spelade innebandy, jag stod i mål. Jag hade en sån där hjälm xD. I morgon ska jag gå på Nova natten. Man typ kör massa turneringar och sen sover man över där. Jag ska gå med Isa. Vi ska köpa massa godis till Nova natten! :P
Efter skolan i morgon ska vi gå ner till centrum och köpa Godis och dricka! :)

Btw det börjar ju att bli svin kallt ut. Snart dax för vinter jackan tror jag! :(
I slutet av december flyttar jag och Afrodite till ett stall med manege. Vi ska ju kvala GP-ponnyn i februari så hon måste ju vara i toppkondition. Och mamma hinner inte lasta och köra varje dag.
När det är minus grader ute så blir det ju sten hårt på vägarna och i paddocken så då kan man ju inte rida någons stans!

Av Jennifer Wensund - 24 oktober 2012 15:38

Den rosetten som betyder mest för mej är en 5:te placering med Shadde. Allting satt perfekt. Rundan var jättefin. Det var min sista felfria runda med Shadde.. Den rosetten betyder jättemycket för mej. Det var omg. 1 i Gota Cupen. Jag var sååå glad! :D

Av Jennifer Wensund - 24 oktober 2012 07:25

God morgon! Det är ju FN dagen idag. Så vi ska typ sjunga i skolan.. :/

Av Jennifer Wensund - 23 oktober 2012 08:31

Sitter nu på bussen. Smsar med Isa. Tåget var 12 minuter försenat och alla åker typ tåg till bussen så det är typ 3 personer på bussen. Har allmänt tråkigt. Lyssnar på musik. I skolan har vi tyska, engelska, musik och svenska! :( .
Afrodite ska ridas ut i skogen och konditions tränas. Nästa tävling är 10 november. Det är LB-LA. I LAn är det ackumulator med JOKER! :D
Har alltid velat hoppa de!! Så längtar as mycket! :)
Sen finns det inte så många kvar. Finns typ bara lokala LC-LB. Och orkar inte åka iväg på en lokal LC-LB lixom. På torsdagen på höstlovet hoppar jag en clearound i Allingsås 90 cm och 100 cm. Tävlar en till regional LA i höst. Så hoppas på en nolla. För då behöver jag bara en nolla till i LA till våren sen blir det MSV! :D
Kan inte fatta att jag har haft henne i 6 månader och redan placerat mej i LA. Tänk vad vi tävlar om ytligare 6 månader! ;) När jag fick henne hade hon aldrig satt sin fot på en tävlingsbana. Hon är 9 år. Så hon har verkligen kapacitet. Hennes valvens teknik är helt amasing! Min lilla ponny kan verkligen hoppa. Ni kommer att se mej på dom största tävlingarnas snart!! :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards