jennifermwensund

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennifer Wensund - 13 oktober 2012 19:51

Några har undrar om vilka Maja och Elina är. Elina är min granne och kompis. Maja är också min kompis och Elinas kompis!

Av Jennifer Wensund - 13 oktober 2012 15:01

Jag blir arg när folk inte tänker. Dom bara gör. Dom tänker inte. Tänk Om alla hade tänkt innan dom gjorde något. Skulle mobbing finnas då? NEJ, för om man tänker innan man gör saker så tänker man även på att saker har konsekvenser. Konsekvenser med mord är fängelse. Hur kul är de? Sitta hela livet i en cell med dålig mat och få arbeta med de man inte vill. Hade det inte vart bättre om alla tänkte igenom vad man gör innan man gör de. Vissa barn slarvar med skolan. Konsekvensen med de är att man får jobba som sopgubbe. Kul liv. Hämta sopor från andra människor. Hade det inte varit bättre om man fick jobba med de man vill hällst av allt? Inte jobba med något man inte vill för att man inte har bra betyg. TÄNK!

Det här var ett flummigt inlägg men säger bara: TÄNK INNAN NI GÖR

Av Jennifer Wensund - 12 oktober 2012 22:18

Hej igen. Förlåt för ingen bloggning. Men har inte hunnit :/. På söndag blir det mycket uppdate. Tävlar i Troja där Nellie B också ska tävla xD. Kollar på X factor nu. Fast det är nyheter.. :(
I skolan i dag hade vi matte och NO. Så ganska chill dag. Red 1,5 timmes dressyr pass i paddocken idag. Det gick suuuuuper bra. Så vi taggar till söndagen! I morgon ska Afrodite badas, rakas, fixas och donas. Allt ska putsas och packas. Maja och Elina hänger med på söndag. Maja fotar så ni får bilder!! :D
// Jennifer

Av Jennifer Wensund - 10 oktober 2012 15:30

Jag failar ju hela tiden. Idag åkte jag en station för långt. Skulle gå vid aspedalen men gick av i aspen. Så får ta nästa tåg till aspedalen .. :/

Av Jennifer Wensund - 10 oktober 2012 08:03

Snart fredag. Söndag är det GODISHOPPET. Elina och Maja följer nog med! Kul kul. På väg till skolan nu. Eller iallafall till tåget. Puss

Av Jennifer Wensund - 5 oktober 2012 22:45

Tråkig dag i skolan.. :(

Av Jennifer Wensund - 4 oktober 2012 15:18

Just nu är jag hemma hos mormor och morfar. Fast dom är inte hemma. Utan jag gick hem till dom efter skolan och åt mellanmål. Mamma hämtar mej runt 16.00.   


I skolan idag så hade vi engelska, tyska, bild och tjejerna tog spruta. Jag trodde vi skulle ta den i måndags men det gjorde vi inte.. 


Dagen började med att tåget var 10 minuter försenat. Sen missade jag, Moa och Lisa skolbussen. Så vi fick ta nästa tåg. Inte så lyckat.. 


Afrodite ska vila idag igen. Hon har 6 dagars vila. Saknar att rida! Har inte ridit på 2 dagar och saknar det sjukt mycket! Vad hade jag gjort utan hästar?


Har ni något ni vill att jag ska skriva om? Säg bara till så gör jag de! 


Hej då!   

SAKNAR SOMMAREN!!!!



// JENNIFER   
Av Jennifer Wensund - 4 oktober 2012 07:48

Har ätit och duschat. Nu väntar skolan! :D
Är frisk idag. Eller Asså känner att jag kan gå. I skolan idag har jag tyska, engelska och bild. Puss

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jennifer och är 12 år gammal. Jag har en ponny som heter Afrodite. I mon blogg skriver jag om mitt liv och min ponny. Låter det intressant? Gilla bloggen på Facebook eller följ mig på Bloglovin. ;D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards